Ne-am dorit să cream o marcă de la zero și prin urmare am parcurs împreuna toți pașii. Punctele cheie în colaborare au fost consilierea privind alegerea numelui mărcii și cercetarea preliminară privind numele Cameleonia, în care am primit o evaluare privind șansele de a obține dreptul de proprietate intelectuală pentru acesta.
Aceasta a fost importantă întrucât, în paralel cu înregistrarea siglei Cameleonia cu sloganul “Color your life!”, am dezvoltat și site-ul cu magazin online www.cameleonia.ro chiar în jurul acestor idei și ar fi fost foarte neplăcut să descoperi că ai investit într-un concept ce nu îl poți avea ca și marcă sau că ai un domeniu pe net ce nu poate deveni brandul tău. Partea de înregistrare efectivă a decurs simplu, fară să ne consume timpul, toate etapele fiind parcurse fară probleme.
Pe baza acestui proiect dezvoltat împreună, apreciem profesionalismul și experiența Nomenius și îi recomandăm oricând cu încredere.
- Client: Dragos Antonache – Director General