A fost adoptată o nouă directivă în domeniul mărcilor la nivel european, urmărindu-se apropierea legislaţiilor statelor membre atât în ceea c...
Brand & rebranding
Brand-ul reprezintă un ansamblu de atribute simbolizat printr-o marcă comercială, care exploatate, creează influenţă şi dau valoare, iar rebran...
Metode de prevenire a pierderii distinctivităţii
Pentru un produs/serviciu pot fi utilizate foarte multe mărci de către producători/prestatori, însă, dacă una dintre aceste mărci ajunge să fi...
Mărci devenite simple expresii uzuale
Mărci devenite simple expresii uzuale – Mărci în pericol de a deveni uzuale Ce reprezintă distinctivitatea unei mărci? Gradul de di...
Procedura de conversie a mărcii europene în cereri naţionale
Înregistrarea mărcii europene este cârmuită de caracterul unitar al acesteia, ceea ce înseamnă că odată înregistrată, protecţia mărcii se ...
Certificatul de marcă
Certificatul de marcă și procedura de recuperare a certificatului naţional de marcă Mulţi titulari de mărci îşi expun certificatul de m...
Condiții pentru înregistrarea mărcii
Conditiile pe care trebuie să le îndeplinească o marcă pentru a fi înregistrată. În afară de lipsa similarităţii cu un drept anterior, o ma...
Cum putem proteja denumirea sub care efectuam servicii?
Cum putem proteja denumirea sub care efectuam servicii sau pe care o aplicam pe produse pentru teritoriul Marii Britanii? În pofida contextului actua...
CONTRAFACEREA UNEI MĂRCI EUROPENE
CONTRAFACEREA UNEI MĂRCI EUROPENE – INSTANŢA COMPETENTĂ- Preluarea şi utilizarea în activitatea comercială a unei mărci deja cunos...
Valoarea unei mărci – indicator al investiţiilor unei companii
Încă de la înregistrare, marca reprezintă numele în jurul căruia o întreprindere doreşte să îşi construiască întregul business, în care ...
- « Previous Page
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 42
- Next Page »