Context Criteriile de înregistrare a unei mărci europene au suferit o serie importantă de modificări începând cu data de 1 octombrie 2017, prin ...
Lupta pentru mărcile “COVID-19” și “CORONAVIRUS”
Lupta pentru mărcile “COVID-19” și “CORONAVIRUS” Noul Coronavirus 2019, denumit și “COVID-19”, reprezintă în momentul de f...
Istoria conflictului “Polo”
Ținând cont de faptul că, în materia conflictului dintre două mărci elementul esențial este riscul de confuzie care se poate crea prin coexiste...
Mișcarea de asezonare realizată de către “Salt Bae” a fost înregistrată ca marcă europeană
Nusret Gökçe este un măcelar și bucătar de naționalitate turcă care deține lanțul de restaurante Nusr-Et. Acesta a devenit cunoscut la nivel ...
Diferențe subtile intre marcă și numele de domeniu
Ce este un nume de domeniu? Organizația Mondială a Proprietății Intelectuale (WIPO) oferă o definiție coerentă a numelui de domeniu, stipulând...
Avantajele procedurale ale înregistrării unui model de utilitate
Legislația incidentă în materia brevetării invențiilor și în ceea ce privește activitatea inventivă în general se poate dovedi a fi (și nu ...
Soluționarea disputelor privind numele de domeniu fără a fi nevoie de litigii în instanță
Întreaga activitate se ghidează după Politica UDRP (Uniform Domain Name Dispute Resolution Policy), iar în baza acesteia, centrul WIPO a rezolvat ...
Despre riscul de confuzie între mărci
O astfel de distincție, în pofida faptului că poate părea în totalitate subiectivă, conține o multitudine de linii directoare în virtutea căr...
Înregistrarea mărcii – AVVERO
“Va mulțumesc frumos pentru demersul avut pentru înregistrarea brandului!” Sandu Mugurel Sales Manager – DITULENS
UGG – Marcă notorie/ Denumire generică
Marca reprezintă CV-ul comerciantului în relația cu publicul consumator și trebuie să îndeplinească o serie de cerințe pe care legea le...
- « Previous Page
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 42
- Next Page »