EUIPO a refuzat parțial cererea de înregistrare a mărcii Burberry în ceea ce privește NFT și bunurile digitale Numeroase branduri de modă de lu...
Fonduri nerambursabile prin programul Femeia Antreprenor 2024
Fonduri nerambursabile prin programul Femeia Antreprenor 2024 – necesitatea înregistrării unui drept de proprietate intelectuală Vești bune pent...
Marca Cambridge
Cambridge, un oraș din Regatul Unit, sinonim cu prestigioasa Universitate din Cambridge, se află acum într-un conflict legal privind drepturile asu...
Valoarea brandului și importanța protejării sale
Brandurile reprezintă una dintre cele mai prețioase active ale unei companii. Ele nu sunt doar logo-uri sau nume, ci un ansamblu de trăsături care...
Utilizarea tehnologiei blockchain pentru promovarea și protejarea drepturilor de proprietate intelectuală
În contextul digitalizării conținutului și a dezvoltării canalelor de comunicare, alături de apariția unui mediul online colaborativ prin inter...
Protejarea sloganurilor la nivelul Uniunii Europene
În general, un slogan reprezintă un instrument de publicitate și comunicare conceput pentru a contribui la imprimarea denumirii unui produs sau al ...
Cele mai valoroase branduri europene
Deutsche Telekom este cea mai valoroasă marcă europeană, evaluată la 60,7 miliarde de euro, în timp ce Mercedes-Benz ocupă locul al doilea în t...
LEGO primește confirmare pentru protejarea figurinelor aale în Uniunea Europeană
Într-o recentă decizie a Curții Generale Europene, LEGO a obținut victoria în apărarea mărcilor sale comerciale privind figurinele de jucărie ...
Mickey Mouse intră în domeniul public
Mickey Mouse intră în domeniul public – drepturile de autor în SUA Emblematicul personaj Mickey Mouse, în forma sa originală, va deveni lid...
EUIPO a decis: Nu poți fi supererou prin imitarea log-ului Superman
În data de 4 decembrie 2023, Divizia de Opoziții EUIPO a admis opoziția formulată de DC Comics (Partnership) și a respins la înregistrare marca ...
- « Previous Page
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 42
- Next Page »