Sistemul marcii comunitare a fost gandit in asa fel incat sa poata beneficia de el persoanele de nationalitatea tarilor care apartin spatiului comunit...
Politica uniforma de rezolvare a disputelor privind numele de domeniu
Aveti responsabilitatea de a stabili daca inregistrarea numelui dumneavoastra de domeniu aduce atingere drepturilor unei alte persoane fizice sau juri...
Cine se poate opune la inregistrarea unei marci, dar mai ales cand si unde?
Cum aflam daca cineva a depus spre inregistrare o marca la OSIM care ne incalca drepturile? Putem sa facem ceva, sa ne opunem la inregistrare in acel ...
Chinezii si marcile de renume
Atunci cand investesti intr-un produs te gandesti la un nume acesta trebuie sa fie reprezentativ pentru ceea ce produci si comercializezi. De c...
Ghid gratuit inregistrare marci la OSIM
Cand Vodafone a vrut sa-si lanseze marca in Romania a avut o surpriza mai putin placuta: marca societatii fusese inregistrata inca din 1995 de catre r...
Concurenta intre nume comercial si marca
In dreptul romanesc exista cateva categorii de semne distinctive: marcile, indicatiile geografice, firma, emblema si titlul de publicatie. Functia com...
Protectia suplimentara a marcilor notorii – adevaratele “branduri”
Brandul este cunoscut in legislatia romaneasca sub numele de “marca“, dreptul asupra acestuia fiind dobandit si protejat prin inregistrarea la OSI...
“In acest domeniu ai nevoie de pumni de otel in manusi de catifea”
Elena Grecu este avocat si consilier in proprietate intelectuala. Si-a ales aceasta specializare din pasiune si pasiunea a ajutat-o sa lucreze cu succ...
Marca figurativa partial invalidat pentru lipsa de caracter distinctiv
Divizia de anulare a OAPI a hotarat ca o marca comunitara figurativa detinute de Mars, Incorporated este partial invalid dupa sustinerea unei cereri d...
Importanta marcii si drepturile conferite titularului de marca
Optica asupra a ceea ce reprezinta o marca este, fara doar si poate, una variata. Traim intr-o societate care pare sa fi inteles foarte bine ca lupta ...