Organizația Mondială a Proprietății Intelectuale (WIPO) ia în considerare recunoașterea IA (Inteligență Artificială) că inventator de brevet...
Marca de culoare
Marca reprezintă simbolul cu ajutorul cărora clienții pot recunoaște o anumită firmă și produsele sale, deosebind-o de concurență. Astfel, ma...
Fashiontv.com GmbH pierde drepturile asupra mărcii europene FASHION TV
Fashiontv.com GmbH pierde drepturile asupra mărcii europene FASHION TV în urmă unei acțiuni în decădere introdusă de o societate olandeză. În...
Declarația de neinvocare a unui drept exclusiv
Procedura de înregistrare a unei mărci la Oficiul de Stat pentru Invențîi și Mărci (OSIM) prezintă mai multe particularități care, în ochii ...
SOARTA MĂRCILOR “COVID”
Încă de la momentul la care noul CORONAVIRUS a pus la încercare activitatea cotidiană a tuturor persoanelor –indiferent că vorbim despre persoa...
Înregistrarea mărcii “CHICAGO” la nivelul Uniunii Europene
În mod obișnuit, cererile care vizează obținerea de protecție exclusivă la nivelul întregii Uniuni Europene pentru o denumire care se confundă...
Înregistrarea mărcilor: “Dynamite Case” și “Hipoo”
Am înregistrat mai multe mărci prin intermediul Nomenius, apreciem comunicarea excelentă și profesionalismul de care au dat dovadă. Mulțumesc! I...
Cererea de înregistrare a mărcii TRADIȚII la nivel European
Recurs – marca TRADIȚII În 10 noiembrie 2016, a fost solicitată Oficiului Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală înregistrarea mărci...
Acțiunea în decădere și acțiunea în anularea mărcii
Legea 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, republicată (“Legea”) reglementează cu grijă aspectele ce țin de încetarea dreptu...
Conflictul dintre mărcile “STRAWBERRY KISS” și “Sunny Kiss”
The Body Shop Internațional Limited din Marea Britanie cunoscut și că “The Body Shop” este un lanț de magazine destinate produselor cosmetice,...
- « Previous Page
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 42
- Next Page »