Atunci când vorbim despre produse, indiferent de tipul acestora, trebuie să avem în vedere o serie de caracteristici...
Cum reînnoim mărcile?
Mărcile pot fi protejate pentru o perioadă de timp nelimitată pentru perioade succesive de câte 10 ani de zile. Inițial, se acordă protecție pe...
Transmiterea drepturilor asupra mărcii
De foarte multe ori, titularii mărcilor se regăsesc în următoarea situație: marca pe care o dețin este folosită cu acordul lor de către o pers...
Cât de protejate sunt logo-urile mărcilor notorii?
Logo-ul reprezintă identitatea grafică a unei mărci în lipsa căreia ar fi diminuată vertiginos puterea de atracție vizuală și de fidelizare a...
De ce să înregistrăm eticheta produselor?
De ce să înregistrăm eticheta produselor? De ce este utilă înregistrarea și prin ce modalități putem obține protecție asupra etichetelor? &n...
Mini-ghid pentru protejarea programelor de calculator
Mini-ghid pentru protejarea programelor de calculator -sau toate informațiile necesare pentru producătorii și dezvoltatorii de programe de calculat...
Înregistrarea și protejarea mărcilor KOYOS și Koyos.ro
“Echipa Nomenius ne-a fost alături, cu profesionalism și curaj, în toate demersurile referitoare la înregistrarea și protejarea mărcilor KOYOS...
Teritoriile pentru care trebuie folosite mărcile în functie de protecția acestora
Procedura opoziției descrisă de Legea 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, permite titularilor de drepturi anterioare să se opună...
Cum putem aprecia dacă o marcă este notorie?
Legislația în vigoare ne oferă definiția mărcii notorii și anume: “marca larg cunoscută în România în cadrul segmentului de public vizat p...
Esența dreptului de autor
Parfumul reprezintă un produs cu un miros plăcut, obținut prin amestecarea unor substanțe extrase din flori sau pe cale sintetică. Parfumul poate...
- « Previous Page
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- …
- 42
- Next Page »